星期一, 10月 08, 2012

無常識師奶 + 捉蚊英雄 + 晚餐

 


假期應該係休息, 因為我無常識,星期日炸咕嚕骨後, 即刻清洗隻玻璃容器,點知一落水就裂玻璃‧‧‧

打去"國美電器" 講實情要求換配件, 店員話過咗 15 天換貨期,仲要玻璃容器係唔包保養, 唯一辦法係向德國寶買新 (HK$180)

今日去德國寶維修中心, 我聽咗高人指點, 話玻璃容器係使用途中爆裂,要求更換‧‧‧

最後德國寶免費換隻新俾我
 
 
 
自從上次唔俾沙 Dee 入廚房, 佢嬲鬼禾幾日, 之後少爺仔想入廚房,就由佢入廚房 (買佢怕)‧‧‧仲俾埋張櫈佢坐




時日晚餐‧‧‧
 
 

記得講, 尋晚瞓到半晚, 朦朧間見阿仔未瞓,無耐佢出手唔知打咩,我咪醒晒起身睇, 原來佢拍瓜咗隻蚊

 我用紙巾執時, 發現隻蚊有血‧‧‧阿仔捉蚊, 下次就係未針我前出手
 
 
 



沒有留言:

張貼留言