星期二, 10月 16, 2012

少爺仔

 
沙 Dee 已經俾我寵壞晒,每餐預備 "愛心水飯" 放入廁所,
係唔可以走開,一走少爺仔又走‧‧‧
要陪食 (唔理成粒鐘都唔食)


 
先將一小塊脫水雞肉放掌心,阿仔試味
再將一小塊肉放掌心,阿仔再試食
最後用肉水擦擦口, 質量滿意‧‧‧
可以用餐,但係用餐期間, 下人係唔可以行開
(指定媽媽,爸爸唔要)
 
 
阿仔明蝦我,羅生話星期四我返瑜伽,唔駛陪食  
 

 
肥 Dee Dee 最大嗜好就係食同瞓
見我預備返工,會急急跳上廚柜,等媽媽送上小食
再來一個 goodluck kiss (強迫性)
 
 
食飽安心瞓覺‧‧‧要求就係咁簡單
 

沙 Dee 好鍾意望住你,唔可以離開佢視線範圍
 
本身皮膚已經唔好,再加上我近來食得熱氣嘢多,結果瞼珠生大暗瘡
前幾日做 facial ,小姐話瘡瘡未有膿,唔清得,但係尋日粒瘡好似有膿
,咪問  facial 小姐點好 ?
 
 
 










 





沒有留言:

張貼留言