星期四, 9月 12, 2013

沙 Dee 月餅

 
中秋快到, 今年學人呀茂整月餅
 
 
 


呀仔唔鍾意我整野唔理佢
定佢真係長期見肚餓呢?
出爐月餅,係餐枱放涼
螺仔係廳睇波
冷不防沙dee 上枱……偷餅
食唔到跌咗落地……爛咗

 
 
 
 
結論 : 呀仔應該係想試食
因為佢有份出料 (貓毛)
 
 
(多謝 DD 提供照片)
 
 
 
沙 Dee 月餅
 
 


 
 





 

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我搵專業 agent 幫我搞緊 (new 鼻屎ing)

      刪除
    2. 我無...係執 blog
      自己搞, 有得重溫回憶

      刪除
    3. 你米話, 可執blog , 都無印象, 我呀媽幾時過身

      刪除
    4. 執 blog 變 執 bone ,茅嚇鬼啦!哎呀~~~~

      刪除
    5. 可能再執, 記埋老爺幾時閃 tim

      刪除
  2. 回覆
    1. 都話無搬, 係邊睇邊回味, 執修後,半COPY 半寫過
      吾睇.....都吾記得呀媽, 邊年過身

      刪除
  3. 你係咪BLOCK咗我 T.T
    點解我追蹤唔到你架 T.T

    回覆刪除
  4. 妳搞d旧卜,冇搞埋d留言呀?

    回覆刪除